Vlucht geannuleerd, foutieve factuur, levering nooit aangekomen,... Heb je een slechte ervaring met een onderneming? Wil je op de hoogte zijn van je rechten en concrete hulp krijgen? Bel Test Aankoop, we zijn er voor jou!
Aarzel je vaak om een vergoeding te eisen voor een slechte service? Bij Test Aankoop ontvangen we dagelijks klachten van consumenten die niet tevreden zijn over een bedrijf. Wat heb je uiteindelijk te verliezen?
Doe een beroep op onze gratis, vrijblijvende telefonische hulplijn! Onze 50 advocaten zijn onmiddellijk beschikbaar om naar je te luisteren, al je vragen te beantwoorden en je concrete informatie te bieden.
Van maandag tot en met vrijdag: 9u-18u
“Ik heb gebeld over een facturatieprobleem en ik heb direct bijstand gekregen van een advocaat. Professionele dienst, echt super!”
- Jules (52)
“De terugbetaling voor mijn geannuleerde vlucht is EINDELIJK binnen, dankzij het advies van Test Aankoop. Snel en efficiënt!”
- Louise (41)
“Na een paar oproepen naar de juridische dienst, is het probleem met de garantie van mijn huishoudapparaat opgelost. Enorm handig om je rechten te kennen. En goedkoper dan een advocaat! :) Ik heb me geabonneerd.”
- Victor (45) & Sophie (42)